واگذاری یک درصد درآمد خالص مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

majleseghtesadi

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس، مصوب شد یک درصد درآمد خالص مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به غیر از کلان شهرها اختصاص داد شود، که البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس نیز رای‌گیری شود.

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در جلسه امروز(چهارشنبه ۱۸ دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس، موضوع درآمدها و معافیات‎های مالیاتی و چونگی محاسبه نرخ آن برای اشخاص مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی، افزود: در ادامه جلسه امروز کمیسیون اقتصادی، موضوع مربوط به دسترسی به اطلاعات مالی اشخاص برای شفاف‌تر شدن فعالیت‌های اقتصادی و استقرارنظام یکپارچه اطلاعاتی، مالیاتی، هویتی و عملکردی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، که بر این اساس مقرر شد تا روش شناسایی هویت مالی اشخاص در سازمان امور مالیاتی کشور ایجاد شود. وی تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین مقرر شد واحد بازرسی در سازمان امور مالیاتی ایجاد شود تا هیئت‌های بازرسی بتوانند به محل‌های مورد نظر اعزام شوند. زارع اظهار کرد: مقرر شد دفاتر اسناد رسمی و وکالتی از این پس اموال منقول و غیر منقول را ظرف یک ماه به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطر نشان کرد: در کمیسیون اقتصادی مجلس، مصوب شد یک درصد درآمد خالص مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به غیر از کلان شهرها اختصاص داد شود، که البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس نیز رای‌گیری شود.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا