بیمه‌شدگان سهامداران اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند

taminejtemaee

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای‌اسلامی گفت: بیمه‌شدگان سهامداران اصلی تامین اجتماعی و صاحب این سازمان بیمه‌گر هستند.

 

به گزارش سازمان تامین اجتماعی ، قاسم عزیزی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با بیان این مطلب، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای‌اسلامی تمام تلاش خود را می‌کنند که سازمان تامین اجتماعی را در عمل به تعهداتش یاری کنند.
وی تصریح کرد: پرداخت به موقع تعهدات دولت به تامین اجتماعی باعث می‌شود این سازمان بتواند با برنامه‌ریزی راهبردی در تولید، منابع خود را سرمایه‌گذاری کند و به تعهدات خود نسبت به بیمه‌شدگان در موعد مقرر عمل نماید.
همچنین در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی با پوشش ۵۰ درصد از جمعیت کشور، سازمان بیمه‌گر عائله‌مند است، گفت:‌ تلاش همه مدیران تأمین‌اجتماعی بر این موضوع متمرکز است که با تأمین وجوه نقد بتوانند به تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت خود به موقع عمل کنند و از تحمیل بار مضاعف به دولت اجتناب کنند که این امر با حمایت مجلس شورای اسلامی میسر خواهد شد.
کیومرث طهماسبی افزود: در سال‌های اخیر سازمان تأمین‌اجتماعی با افزایش بیمه‌شدگان خاص مواجه شده که بخشی از حق‌بیمه این گروه از بیمه‌شدگان در تعهد دولت است، اما لازم است که با تلاش و حمایت مجلس شورای‌اسلامی و دولت تدابیری اتخاذ شود که مطالبات این گروه و سایر بدهی‌های سازمان در بودجه پیش‌بینی و محقق شود.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا