ارتقاء امنیت بازار سرمایه با امضای دیجیتال

salehabadi

رئیس سازمان بورس عنوان کرد: ارتقاء امنیت بازار سرمایه با امضای دیجیتال

 

علی صالح آبادی از انجام مقدمات اجرای مرکز میانی امضای دیجیتال در بازار سرمایه خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه امنیت کار در بازار سرمایه ارتقاء خواهد یافت و سرمایه گذاران با امنیت بیشتری در بازار بورس، سرمایه گذاری خواهند کرد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری وزارت اقتصاد که به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: تا پایان امسال مرکز میانی امضای دیجیتال در بازار سرمایه راه اندازی خواهد شد.
وی از بررسی و تهیه دستورالعمل های مربوط به اوراق استثنا و اسناد خزانه اسلامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد اولین بسته معاملات مربوط به اسناد خزانه اسلامی به ارزش یکصد میلیارد تومان تا پایان سال جاری منتشر شود.
صالح آبادی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت بازار گفت: هماهنگی های خوبی شکل گرفته و سازمان خصوصی سازی که عرضه کننده سهام دولت است عرضه های آینده خود را با هماهنگی بورس تهران و فرابورس انجام خواهد داد.
وی در پایان سخنان خود از عرضه سهام هلدینگ سیمان بانک ملی، آهن و فولاد ارفع، فولاد هرمزگان، برق عسلویه مپنا و پالایشگاه کرمانشاه خبر داد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا