سقف افزایش حقوق و مزایا سال ۹۳ توسط هیئت‌وزیران تعیین می‌شود

majles

سقف افزایش حقوق و مزایا سال ۹۳ توسط هیئت‌وزیران تعیین می‌شود

 

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز ۱۹ بهمن ۹۲ در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور، بررسی بخش‌های هزینه‌ای این لایحه را ادامه دادند.

بهارستان‌نشینان با تصویب بند “ه” تبصره ۱۹ ماده واحده لایحه بودجه مقرر کردند که سقف افزایش حقوق و مزایا و سایر پرداختی‌های نقدی و غیرنقدی شرکت‌های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به کارکنان و مدیران خود در سال ۱۳۹۳، توسط هیئت‌وزیران تعیین می‌گردد.
همچنین براساس این مصوبه مقرر شد که از ابتدای سال، اجرای بودجه شرکت‌های مذکور در سقف یادشده امکانپذیر است.
در اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۳ عناوین مذکور، افزایش پرداخت نقدی و غیرنقدی از قبیل حقوق و مزایا، پاداش تحت هر عنوان، عیدی و نظایر آن و همچنین کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کارکنان و مدیران و اعضای هیئت مدیره نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی و شرکت‌هایی که شمول قانون در مورد آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، علاوه بر پرداخت‌های قانونی منظورشده در بودجه مصوب سال ۱۳۹۳ دستگاه‌های مذکور ممنوع است.
به موجب مصوبه مجلس در بند “و” تبصره ۱۹ مقرر شد که هرگونه پرداخت حقوق، حق حضور در جلسات و پاداش به کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته که به عنوان عضو هیئت مدیره غیرموظف شرکت‌های دولتی و شرکت‌های وابسته به نهادهای عمومی غیردولتی، به‌ویژه به‌عنوان نمایندگان اشخاص حقوقی درمی‌آیند، ممنوع است.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا