اجرای تجمیع بیمه‌ها ضروری است

[اجرای تجمیع بیمه‌ها ضروری است]

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت تجمیع بیمه ها، گفت: مسئولان مربوطه در قبال عدم اجرای آن باید پاسخگو شوند چراکه تاکنون هزینه هایی برای فراهم سازی زیرساخت های تجمیع بیمه ها صورت گرفته که عدم اجرا منجر به هدر رفت این هزینه ها می شود.

سلیمان عباسی  افزود: برخی از صندوق های بیمه ای با دریافت مبلغ ناچیزی از بیمه شده خدمات خوبی به افراد ارایه کرده درحالی که دیگر صندوق های بیمه ای از ارایه چنین خدماتی امتناع می کنند که این عدم هماهنگی در ارایه خدمات بر ضرورت تجمیع بیمه ها تاکید دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با بیان اینکه تجمیع بیمه ها جزو مطالبات اصلی برنامه پنجم توسعه به شمار می رود، تصریح کرد: اجرا و سازوکار آن باید از سوی دستگاه های اجرایی فراهم شود و اهداف آن از سوی مجلس تعیین شده است لذا باید مجریان تلاش کنند تا ابهاماتی که در زمینه تجمیع بیمه ها وجود دارد برطرف سازند.

وی یادآور شد: نباید مردم را از دریافت خدمات مناسب محروم کرد و لازم است در فاصله زمانی تعیین شده قانون برنامه پنجم توسعه اجرایی شود.

عباسی تاکید کرد: نباید قانون برنامه پنجم توسعه ناقص اجرایی شود اگر در این قانون تکلیف بر تجمیع بیمه است باید سازوکار آن در نظر گرفته شود و مسئولان مربوطه در قبال عدم اجرای آن باید پاسخگو شوند چراکه تاکنون هزینه هایی برای فراهم سازی زیرساخت های تجمیع بیمه ها صورت گرفته که عدم اجرا منجر به هدررفت این هزینه ها می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر در زمینه اجرای این قانون خلاء وجود دارد مسئولان اجرایی می توانند در قالب لایحه ای به مجلس نواقص را برطرف کرده تا قانون جامعی به اجرا درآید.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا