حقوق کارگران و کارمندان بر اساس نرخ تورم افزایش یابد

 نماینده مجلس: حقوق کارگران و کارمندان بر اساس نرخ تورم افزایش یابد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارگران و کارمندان باید بر اساس نرخ تورم افزایش یابد .
محمدرضا تابشˈ در نشست با مسوولان شهرستان اردکان از دست اندرکاران امر خواست تا حقوق کارگران، بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.
وی همچنین گفت: امیدوارم در پی ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معظم رهبری، هر سه قوه نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
وی افزود: تنها تایید زبانی این موضوع کارساز نیست بلکه تدبیر و برنامه ریزی برای اجرای آن ثمربخش خواهد بود و ملت شریف ایران خواستار اجرای عملی آن هستند پس خوب است کمتر حرف بزنیم و بیشتر درصدد اجرای درست و بی کم و کاست آن باشیم.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در باره کاهش بودجه استان یزد در سال ۹۳ نیز اظهار داشت: در مراحل بررسی لایحه بودجه در مجلس، با بی توجهی و ملغی کردن پیشنهاد مشترک دولت و نمایندگان در اصلاح درآمدهای استانی، که اغلب از مالیاتها باید تامین شود، حداقل یکصد میلیارد تومان به استان یزد اجحاف شد که در شرایط رکود تورمی، این امر فشار را روی اصناف، صنعتگران و مردم مضاعف خواهد کرد.
تابش ادامه داد: همچنین تصویب نشدن اختصاص ۲۰ درصد از عوارض بهره مالکانه به استانهای معدنی از جمله یزد، حداقل یکصد میلیارد تومان درآمدهای استانی را کاهش داد؛ لذا از دولت تقاضا داریم برای جبران این ۲۰۰ میلیارد تومان و با توجه به اینکه مردم استان یزد ۸۵۰ میلیارد تومان مالیات می پردازند، اقدام مثبتی در این زمینه انجام دهد.

نماینده مردم اردکان با تقدیر از دست اندرکاران آموزش و پرورش، معلمان، مربیان و دانش آموزان یزد که در ۲۰ سال متوالی رتبه اول درصد قبولی در کنکور سراسری را نصیب این استان کرده اند، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید اقدام تشویقی درخور توجهی در این زمینه داشته باشد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا