ارزش معاملات فرابورس در سال جاری ۱۳۰ درصد افزایش یافت

 نسبت به مدت مشابه سال گذشته

 ارزش معاملات فرابورس در سال جاری ۱۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش تسنیم؛ از ابتدای امسال تاکنون در بازارهای فرابورس ۳۶ هزار و ۱۱۰ میلیون ورقه به ارزش ۲۷۲ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۵۸۳ هزار نوبت دادوستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارزش معاملات فرابورس ۱۳۰ درصد افزایش داشته و حجم و دفعات معاملات نیز به ترتیب از رشد ۲۴ و ۱۴۵ درصدی برخوردار بوده است.

* معامله ۶۲۸۸ میلیارد ریالی فرابورس در هفته دوم اسفند
همچنین ارزش معاملات بازارهای فرابورس در هفته ای که گذشت با جابه‌جا‌یی ۷۶۴ میلیون اوراق بهادار به ۶۲۸۸ میلیارد ریال بالغ شد و ۱۲۱ هزار نوبت معاملاتی نیز در این مدت به ثبت رسید.
بررسی حجم و ارزش معاملات به تفکیک بازارهای فرابورس در این مدت هم نشان می‌دهد در بازار اول ۱۰۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۴۰۵ میلیارد ریال مبادله شده است. در بازار دوم نیز ۱۸۶ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۸۹ میلیارد ریال و در بازار سوم ۲۱۰ میلیون ورقه به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال فرابورس در هفته دوم اسفند جا به جا شد.
بر اساس این گزارش در بازار ابزارهای نوین مالی نیز ۶ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲۷۴۹ میلیارد ریال در این مدت معامله و در بازار پایه هم ۲۵۶ میلیون برگه سهم و حق‌تقدم به ارزش ۵۲۶ میلیارد ریال دست به دست شد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا