استعفای جلال‌پور از ریاست اتاق ایران پذیرفته نشد

هیات رئیسه اتاق ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:«هیأت رئیسه اتاق ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های ریاست محترم، استعفای ایشان را به رسم امانت تا بهبودی و سلامت کامل محفوظ نگه خواهد داشت و در این مدت عهده دار وظایف اتاق خواهند بود.»
پس از اعلام کناره‌گیری محسن جلال‌پور از سمت ریاست اتاق ایران که مشروح آن را در این لینک می‌توانید  بخوانید، هیات رئیسه اتاق ایران دقایقی پیش اعلام کرد: «هیأت رئیسه اتاق ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های ریاست محترم، استعفای ایشان را به رسم امانت تا بهبودی و سلامت کامل محفوظ نگه خواهد داشت و در این مدت عهده دار وظایف اتاق خواهند بود.»

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

از ۲۴ خرداد سال ۹۴ که دور هشتم اتاق ایران آغاز گردید تلاش مجدانه ای از سوی همه ارکان اتاق در یکی از مهمترین مقاطع تاریخی اقتصاد کشور آغاز شد و اتاق ایران در جهت پویایی اقتصاد کشور تمام همت خود را به کار بست و فعالیتهای خود را در بهره گیری از بستر جدید کسب و کار کشور متمرکز نمود. در این خصوص نقش ریاست محترم اتاق جناب آقای جلال پور بسیار تعیین کننده و بی بدیل بوده است. اقدامات خستگی ناپذیر و مؤثر ایشان ، در کنار احساس مسئولیت و عشق و علاقه به بخش خصوصی ایران بر کسی پوشیده نیست و خدمات ارزنده ایشان ماندگار خواهد بود. متأسفانه کسالت پیش آمده و نیاز به استراحت برای مدتی اتاق را از فعالیت آقای جلال پور محروم خواهد کرد. احساس مسئولیت پذیری این عزیز و اعلام استعفا از جانب ایشان به هیأت نمایندگان اتاق ایران اقدام متواضعانه ای برای واگذاری تصمیم در چنین شرایطی به هیات نمایندگان به عنوان رکن عالی اتاق ایران بود. هیأت رئیسه اتاق ایران ضمن قدردانی از تلاشهای ریاست محترم ، استعفای ایشان را به رسم امانت تا بهبودی و سلامت کامل محفوظ نگه خواهد داشت و در این مدت عهده دار وظایف اتاق خواهند بود. انشا ا… با حضور مجدد جناب آقای جلالپور در هیات نمایندگان و تشریک مساعی با ایشان تصمیم نهایی اتخاذ می گردد. امید است اتاق ایران همچنان از وجود ایشان بهره مند گردد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا