کمک هزینه ایاب و ذهاب کارمندان تهرانی حداکثر ۹۶ هزار تومان

ضوابط اجرایی قانون بودجه ۹۳
کمک هزینه ایاب و ذهاب کارمندان تهرانی حداکثر ۹۶ هزار تومان

ضوابط اجرایی بودجه ۱۳۹۳ تکلیف کمک هزینه های حقوقی کارکنان در سال جاری را مشخص کرد.

به گزارش ایسنا، در ماده (۱۵) ضوابط اجرایی بودجه دولت تکلیف شده است که کمک های رفاهی مستقیم و غیر مستقیم به کارکنان در سقف اعتبارات مصوب تخصیص یافته مندرج در موافقت نامه دستگاه های اجرایی قابل تامین و پرداخت است.

این در حالی است که در تبصره ای در پی این ماده تاکید شده است که هزینه غذای ایام تعطیل و نوبت کاری شب کارکنان دستگاه های اجرایی اعم از رسمی، پیمانی و قراردای با تایید بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقام مجازاز سوی وی به عنوان هزینه های اداری قابل پرداخت است.

بر این اساس کمک هزینه غذای روزانه حداکثر ۴۶۰۰ تومان و ایاب و ذهاب کارمندانی که از سرویس سازمانی استفاده نمی کنند در تهران حداکثر ۹۶ هزار تومان و در شهرهای دارای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و بالاتر ماهانه حداکثر ۶۴ هزار تومان خواهد بود.

همچنین پرداختی به زنان کارمند برای هزینه مهد کودک به ازای هر فرزند زیر شش سال ماهانه حداکثر ۷۶ هزار تومان تعیین شده است.

بنا بر این گزارش پرداخت کمک های رفاهی مستقیم و غیرمستقیم به کارکنان قرارداد کار معین و ساعتی همچنین موارد مشمول ماده (۱۲۴) قانون مدیریت خدمات کشوری از محل اعتبارات مصوب تخصیص یافته مندرج در موافقتنامه مجاز است.

اما ماده(۱۸) ضوابط اجرایی قانون بودجه ۹۳ که در سال جای ابلاغ شد به کمک هزینه پرداختی بابت تلفن همراه اشاره دارد.

بر این اساس پرداخت کمک هزینه تلفن همراه در هر ماه به مدبران و کارکنانی که بنابر شرایط خاص باید به طور مستمر در دسترس باشند، به تشخیص رییس دستگاه اجرایی یا مقام مجاز از سوی وی ۳۰ هزار تومان تعیین شد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا