اجرای طرح جامع مالیاتی در هفت استان تا پایان سال ۹۳

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور خبرداد

اجرای طرح جامع مالیاتی در هفت استان تا پایان سال ۹۳

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه تا پایان امسال ۶۰ درصد ظرفیت مالیاتی کشور تحت پوشش طرح جامع مالیاتی قرار می گیرد، گفت: تا پایان امسال طرح جامع مالیاتی در هفت استان دیگر اجرایی می شود.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر علی عسکری در نشست خبری که صبح امروز در سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، امسال را سال پرکاری برای نظام مالیاتی دانست و گفت: تحقق حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض تا پایان امسال و پیاده سازی ملی طرح جامع مالیاتی، نیاز به عزم ملی نظام مالیاتی کشور دارد. وی با بیان این که امسال سهم بزرگی از پیاده سازی ملی طرح جامع مالیاتی در کشور محقق خواهد شد، افزود: از سال گذشته پیاده سازی آزمایشی این طرح پس از تولید، نصب و راه اندازی نرم افزار مورد نیاز ، در برخی از ادارات استان های تهران، اصفهان و کرمانشاه آغاز شد که با شناسایی و رفع ایرادات، این نرم افزار به زودی در استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، مرکزی، قزوین، قم راه اندازی خواهد شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که ۲ سال پیشرو برای نظام مالیاتی سرنوشت ساز خواهد بود، تصریح کرد: امسال ۶۰ درصد ظرفیت مالیاتی کشور تحت پوشش طرح جامع مالیاتی قرار خواهد گرفت و مقدمات کار برای پیاده سازی این طرح در استان های فاز سوم و چهارم و در نهایت پیاده سازی ملی طرح جامع مالیاتی فراهم خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: برای فراهم کردن شرایط یک نظام مدرن مالیاتی، تمامی بخش های سیاست گذاری و تصمیم گیری باید به نظام مالیاتی کشور کمک کنند تا با اطمینان این پروژه عظیم را به سرمنزل مقصود برسانیم.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا