دانلود اظهارنامه الکترونیک عملکرد سال ۱۳۹۲ جهت تسلیم عملکرد مذکور تا پایان تیرماه ۱۳۹۳

دانلود اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی ۹۴ و راهنمای استفاده از آن

دانلود اظهارنامه الکترونیک عملکرد سال ۱۳۹۲ جهت تسلیم عملکرد مذکور تا پایان تیرماه ۱۳۹۳

• فرم های اظهارنامه الکترونیک عملکرد سال ۱۳۹۲ جهت تسلیم عملکرد مذکور تا پایان تیرماه ۱۳۹۳ و همچنین عملکرد میانسالی جهت مودیان خاص مشمول روی سایت سازمان امور مالیاتی قرار داده شده است. فرمها خام مربوط به این اظهارنامه ها باقابلیت چاپ به عنوان پیش نویس و به منظور آماده سازی اطلاعات جهت ثبت در سامانه الکترونیکی اظهارنامه با قابلیت PDF در بخش مربوطه قرار داده شده است.

• در سال جدید سیاست سازمان امور مالیاتی کشور دریافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونیکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالیاتی ضرورتی ندارد.

• قبل از تسلیم و ارسال نهایی الکترونیکی، نسخه پیش نویس تکمیل شده را از سیستم اخذ و به دقت بررسی فرمایید. سپس اقدام به ارسال الکترونیکی، که نهایی و قطعی تلقی می گردد نمایید.

شرایط  ارسال اظهارنامه الکترونیکی برای مودیان  حقیقی، حقوقی و تشکل های قانونی در سال ۱۳۹۳ به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱- مودیان حقیقی:  ضروری است آن دسته از اشخاص حقیقی(صاحبان مشاغل موضوع ماده ۹۵ قانون مالیاتهای مستقیم)  اطلاعات مرحله پیش ثبت نام الکترونیکی را  در سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به نشانی http://tax.gov.ir  تکمیل نموده  و از تائید اطلاعات ارائه شده در مرحله پیش ثبت نام اطمینان حاصل نموده  و درصورت وجود  ایراد در اطلاعات ارائه شده نسبت به رفع ایرادات اقدام نمایند.
شایان ذکر است، در خصوص واحد های شغلی که به صورت مشارکت اشخاص حقیقی می باشند،  ارائه کد رهگیری پیش ثبت نام یک نفر از شرکاء به شرط ثبت اطلاعات سایر شرکاء در مرحله دوم ثبت نام،  در اظهارنامه کافی می باشد.

۲- مودیان حقوقی:  اشخاص حقوقی (شرکتها  و موسسات) با  دارا بودن نام کاربری وکلمه عبور مرحله ثبت نام و به شرط تکمیل اطلاعات مرحله دوم ثبت نام خود می توانند اظهارنامه الکترونیکی ارسال نمایند.  بنابراین ضروری است مودیان حقوقی نسبت به تکمیل پیش ثبت نام، رفع ایرادات احتمالی مرحله پبیش ثبت نام و تکمیل ثبت نام مرحله دوم از طریق سامانه اینترنتی عملیات مالیاتی مودیان به نشانیhttp://tax.gov.ir  اقدام نمایند.

لذا با عنایت به این که سیاست  و  برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری اخذ الکترونیکی اظهارنامه ها،  بدون نیاز به مراجعه حضوری مودیان  به  واحد های مالیاتی می باشد و ارائه الکترونیکی اظهارنامه مودیان،  مشروط  به تکمیل مراحل ثبت نام  الکترونیکی  به شرح فوق الذکرمی باشد،  مودیان گرامی هرچه سریعتر و قبل از فرا رسیدن روزهای پایانی مهلت تسلیم اظهارنامه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

قابل توجه کلیه مودیانی که اظهارنامه خود را با امضای الکترونیکی ارسال می نمایند:
در صورتی که اظهارنامه خود را با گواهی امضاء الکترونیک ارسال می نمایید و پیغام خطا دریافت می کنید، لطفاً اطمینان حاصل نمایید که وکالتنامه مالیاتی شما در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده است. همچنین گواهی الکترونیک شما دارای اعتبار تاریخ باشد.

 

اسناد قابل دانلود:

دانلود نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی اشخاص حقوقی عملکرد سال ۱۳۹۲ و میانسالی های ۱۳۹۳(ویرایش ۶.۰.۰.۰)

دانلود نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی اشخاص حقیقی عملکرد سال ۱۳۹۲ و میانسالی های ۱۳۹۳(ویرایش ۶.۰.۰.۰)

دانلود نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی اجاره املاک سال ۱۳۹۲ و میانسالی های ۱۳۹۳(ویرایش ۶.۰.۰.۰)

دانلود راهنمای اظهارنامه اشخاص حقوقی

دانلود راهنمای اظهارنامه اشخاص حقیقی

دانلود راهنمای اظهارنامه اجاره املاک

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقوقی عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی بند الف عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی بند ب عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی بند ج عملکرد سال ۱۳۹۲

دانلود فرم اظهارنامه املاک عملکرد سال ۱۳۹۲
منبع: سازمان امور مالیاتی کشور

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا