بخشنامه حقوق فرهنگیان در سال ۹۴ ابلاغ شد

بخشنامه تعیین ضریب حقوق فرهنگیان و حداقل و حداکثر حقوق به معاونت‌های مربوطه و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ابلاغ شد.

بخشنامه تعیین ضریب حقوق فرهنگیان در سال ۹۴ ابلاغ شد

بخشنامه تعیین ضریب حقوق فرهنگیان و حداقل و حداکثر حقوق به معاونت‌های مربوطه و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، هشتم فروردین امسال ابلاغ شد.

ضریب حقوق سال ۹۴، شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، یک هزار و ۳۷۶ و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، ۱۹ هزار و ۵۹۷ ریال است.

حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران در سال ۱۳۹۴، به میزان ۱۴ درصد نسبت سال ۱۳۹۳ افزایش یافته است و حداقل و حداکثر حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر (شاغلین) موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره آن برای سال ۱۳۹۴، به ترتیب ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است؛ حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران، مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری به میزان ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

بر اساس بخشنامه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، ادارات آموزش و پرورش باید ترتیبی اتخاذ کنند تا مطالبات استحقاقی حکمی افراد در سال ۹۳، نظیر ارتقاء رتبه، طبقه شغلی و غیره قبل از اجرای حکم افزایش ضریب حقوق آنان صادر شود.

به استناد بند «ب» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۴، کل کشور، مبلغ کمک هزینه ازدواج و فوت برای کارکنان مشمول در سال مذکور مبلغ ۸ میلیون و ۹۴۴ هزار ریال است.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا