آغاز ارائه اظهار نامه مالیاتی سال ١٣٩٣

آغاز ارائه اظهار نامه مالیاتی سال ١٣٩٣/

رئیس اداره روابط عمومی امور مالیاتی استان تهران از آغاز ارائه اظهارنامه مالیاتی سال ٩٣ به صورت الکترونیکی خبر داد.
مجتبی گلپایگانی اظهار داشت: مودیان مالیاتی می توانند از هم اکنون اظهارنامه مالیاتی سال ٩٣ خود را بصورت الکترونیکی ارائه نمایند.
وی با بیان این مطلب افزود : امسال نیز مانند سال گذشته اظهارنامه های مالیاتی بصورت الکترونیکی خواهد بود.  رئیس اداره روابط عمومی امور مالیاتی استان تهران از مودیان خواست تا با مراجعه به سایت www.tax.gov.ir  نسبت به ارائه اظهارنامه خود اقدام کنند تا از تسهیلات خود اظهاری و معافیت ۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی برخوردار شوند.
گلپایگانی از پرداخت الکترونیکی مالیات خبرداد و گفت:  امسال تمهیداتی صورت گرفته تا مودیان مالیاتی بتوانند مالیات خود را بدون مراجعه به ادارات مالیاتی پرداخت نمایند.  وی یکی از شروط ارائه اظهارنامه مالیاتی را داشتن شماره اقتصادی ذکر کرد و افزود: آن دسته از مودیان مالیاتی که هنوز ثبت نام دریافت شماره اقتصادی خود را انجام نداده اند، هرچه سریعتر با مراجعه به سامانه دریافت شماره اقتصادی در سایت فوق الذکر نسبت به ثبت نام و یا تکمیل مرحله ثبت نام خود اقدام نمایند.
رئیس روابط عمومی امور مالیاتی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی، ٣١ تیرماه اعلام شده است.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا