اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده همزمان با بررسی و اصلاح در کمیسیون اقتصادی

[اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده همزمان با بررسی و اصلاح در کمیسیون اقتصادی]

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: بنا داریم اصلاح قانون را سریع‌تر نهایی کرده و اجرای قانون قبلی را تمدید نکنیم.

 

ارسلان فتحی‌پور در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده همزمان با بررسی و اصلاح در کمیسیون اقتصادی دولت، در کمیسیون اقتصادی مجلس نیز آغاز شده است و بنا داریم پایه اصلاح قانون را براساس پیش‌نویس مدنظر دولت نگارش کرده و طرح ارایه دهیم. بر این اساس جلساتی با بخش خصوصی و تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه های مرتبط برگزار شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: امید می رود دولت هر چه سریعتر بعد از سه هفته تعطیلات مجلس، لایحه را ارایه کند، چراکه نمی‌خواهیم عقب بمانیم و با هماهنگی بنا داریم تا در بخش صنوف و تولید ملی، مشکلات کار را برطرف کنیم. بر این اساس، نصب صندوق فروشگاهی در اصناف به شدت در دستور کار قرار گرفته است و بنا داریم این اقدام را که ضمانت اجرایی قانون را دارد، تسریع کنیم.

وی تصریح کرد: با تصویب این اصلاحیه، شفافیت در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده بیشتر خواهد شد، ضمن اینکه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم هفته قبل در شورای نگهبان تائید شد و امیدواریم که قانون مالیات بر ارزش افزوده به بودجه سال ۹۵ برسد و بتوانیم آن را اجرایی کنیم، اما بنا نداریم که اجرای قانون قبلی ر ا تمدید کنیم.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا