بودجه تامین اجتماعی در سال ۹۴؛۶۰هزار میلیارد تومان

[بودجه تامین اجتماعی در سال ۹۴؛۶۰هزار میلیارد تومان]

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بودجه سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۴ را حدود ۶۰هزار میلیارد تومان و معادل ۲ برابر بودجه عمرانی کشور ذکر کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی به لحاظ منابع مالی و هزینه های قابل توجه و جمعیت ۴۰ میلیونی نقش اساسی در خدمت رسانی مناسب به جامعه بر عهده دارد.

نشست مشترک اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فعالیت سازمان تامین اجتماعی در حوزه های درمانی، ساخت و ساز و سرمایه گذاری را دارای ویژگی‌های بی‌نظیر و منحصر به فرد دانست و این سازمان را از اصلی‌ترین بخش‌های اقتصادی و خدماتی کشور برشمرد.

دکتر سیدمهدی هاشمی در جلسه مشترک کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای وظایف تقنینی و نظارتی خود بازدیدهایی از دستگاه‌های مختلف انجام می‌دهند و امروز در رابطه با این وظیفه جلسه‌ای با مدیر عامل و مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شده است.

وی بودجه سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۴ را حدود ۶۰هزار میلیارد تومان و معادل ۲ برابر بودجه عمرانی کشور ذکر کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی به لحاظ منابع مالی و هزینه های قابل توجه و جمعیت ۴۰ میلیونی نقش اساسی در خدمت رسانی مناسب به جامعه بر عهده دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای ما در مجلس شورای اسلامی کاملا مشهود است که وضعیت سازمان تأمین اجتماعی از جوانب مختلف رو به بهبود است و البته ما معتقدیم که هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و کارهای زیادی برای انجام دادن باقی وجود دارد.

دکتر هاشمی بر لزوم ارتباط مناسب سازمان تأمین اجتماعی و مجلس تأکید کرد و گفت: جا دارد که سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه سال آینده پیشنهادات مشخصی را ارائه دهد تا در مراحل مختلف بررسی و تصویب بودجه این پیشنهادات مورد توجه قرار گیرد و مسلماً مجلس شورای اسلامی به دیدگاه‌های کارشناسی توجه خواهد داشت.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا