انتصاب در سازمان تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی محمدحسن زدا را به عنوان “نماینده تام الاختیار سازمان و مسئول پروژه پرونده الکترونیک” منصوب کرد.

در حکم صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش آمده است: با عنایت به اینکه تحقق بیانیه چشم انداز سازمان در افق برنامه بعنوان “سازمانی پایدار، چابک و سرآمد در پاسخگویی، با فرآیندهای هدفمند ارائه خدمات کیفی و بهنگام تأمین اجتماعی به ذینفعان” در گرو بکارگیری فناوری‌های اطلاعاتی بصورت متمرکز و یکپارچه می‌باشد و پروژه پرونده فنی الکترونیک بیمه شدگان سازمان زیرساخت اصلی این حرکت قلمداد می‌گردد بر این اساس و نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در این حوزه، به موجب این حکم بعنوان “نماینده تام الاختیار سازمان و مسئول پروژه پرونده الکترونیک” منصوب می‌گردید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی، قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای نیل به اهداف تعیین شده تلاش نمائید.

بدیهی است کلیه معاونت‌ها، دفاتر مستقل ستادی و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین نهایت همکاری را با جنابعالی خواهند داشت.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا