رفع همپوشانی های بیمه ای بین تأمین اجتماعی و بیمه سلامت

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از رفع همپوشانی بیمه ای میان مشمولان این سازمان با بیمه سلامت ایرانیان خبر داد.

محمد حسن زدا در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه برخی از بیمه شدگان میان تامین اجتماعی و بیمه سلامت ایرانیان مشترک هستند و به منظور رفع موازی کاری و همپوشانی بیمه ای برای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار شده است.

وی گفت: در راستای همگرایی و هم افزایی و تعیین الگویی واحد پیرامون رفع همپوشانی های بیمه ای مابین سازمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت ایرانیان، سومین جلسه این هم اندیشی نیز هفته قبل با حضور نمایندگان معاونت های درمان، حقوقی، فنی و درآمد و دفتر راهبری سیستم ها برگزار و مقرر شد نقطه نظرات نهایی کارگروه با در نظر گرفتن الزامات قانونی منعکس شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی همچنین درمورد شعب مکانیزه نیز گفت: برنامه ریزیهای لازم برای ایجاد شعب مکانیزه برای تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان انجام شده و این موضوع در جلساتی با حضور مسئولان و مدیران ذیربط مورد بررسی و نقد قرار گرفته است.

به گفته زدا، زمینه اجرایی شدن این طرح به زودی در استانهای مختلف فراهم می شود.

وی همچنین به پرونده الکترونیک اشاره کرد و گفت: این طرح نیز در دستور کار قرار دارد و در چندین جلسه این طرح بررسی شده و نسخه آزمایشی پرونده الکترونیک نیز ارائه شده است.

منبع» مهر

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا