شاخص بورس در آستانه سقوط به کانال ۷۷ هزار واحدی

نماگر بازار که تحت تاثیر فشار معاملات در ساعات پایانی بازار امروز (چهارشنبه)، به کانال ۷۷ هزار واحدی عقب‌نشینی کرد، در پایان معاملات امروز در کانال ۷۸ هزار واحدی باقی ماند و با کاهش ۱۰ واحدی در ارتفاع ۷۸ هزار و ۳۳ واحد توقف کرد.
نماگر بازار که تحت تاثیر فشار معاملات در ساعات پایانی بازار امروز (چهارشنبه)، به کانال ۷۷ هزار واحدی عقب‌نشینی کرد، در پایان معاملات امروز در کانال ۷۸ هزار واحدی باقی ماند و با کاهش ۱۰ واحدی در ارتفاع ۷۸ هزار و ۳۳ واحد توقف کرد. نمادهای «وبملت و فولاد» بیشترین تاثیرمنفی و نمادهای «پارسان، حکشتی، وغدیر، تاپیکو و خودرو» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص گذاشتند.

در بازار امروز اگرچه شاخص کل افت ۱۰ واحدی را تجربه کرد اما شاخص کل هم‌وزن در مدار صعودی قرار داشت و ۳۹ واحد افزایش یافت. امروز شاخص‌ کل، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، شاخص آزاد شناور و شاخص بازار اول مسیری منفی و شاخص‌ کل هم‌وزن، شاخص قیمت هم‌وزن و شاخص بازار دوم در مدار صعودی قرار داشتند.

در پایان معاملات امروز ۱.۲ میلیارد سهم به ارزش ۳۲۱ میلیارد تومان داد و ستد شد که خودرویی‌ها بیشترین حجم این داد و ستد را با خرید و فروش بیش از  ۴۲۰ میلیون سهم را به خود اختصاص دادند. بعد از خودرویی‌ها بیشترین حجم داد و ستد به گروه فلزات اساسی مربوط بود که در بازار امروز بیش از ۱۳۲ میلیون سهم خرید و فروش کردند.

در بازار فرابورس نیز، شاخص ۰.۲ واحد کاهش یافت و آی‌فکس در ارتفاع ۷۹۸.۵ واحدی قرار گرفت. نمادهای «هرمز، میدکو و زاگرس» بیشترین تاثیر مثبت در این شاخص و نمادهای «بمپنا، شتران، ذوب و ارفع» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص گذاشتند.

منبع» اقتصادنیوز
نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا