تغییر مدیران در سازمان امور مالیاتی کلید خورد

رئیس سازمان امور مالیاتی که سال گذشته سکان این سازمان را در دست گرفت، به‌تازگی تغییرات مدیران مناطق سازمان را آغاز کرده است. جابجایی برخی مدیران از سوی سیدکامل تقوی‌نژاد رئیس سازمان مالیاتی در کمتر از یکسال از حضور در این سازمان کلید خورد. بر اساس این گزارش‌ها در استان تهران مدیران ادارات کل مالیاتی شهرری، غرب تهران، شمیرانات، شمال تهران، جابه‌جا شده و همچنین این تعییرات به استان‌های تبریز، قم، کهگیلویه و زنجان رسیده است.

بر اساس اطلاعات واصله در حال حاضر احمدرضا شام‌بیاتی مدیرکل پیشین امور مالیاتی شمیرانات به عنوان مدیرکل جدید شهرری، علیرضا خوشبخت مدیرکل سابق غرب تهران، به عنوان مدیرکل شمیرانات و رسول رسولی مدیرکل مالیاتی استان آذربایجان غربی به اداره کل شمال تهران و غلامی از اداره کل شمیرانات به اداره کل غرب تهران رفته‌اند.

همچنین حسنی در اداره کل مالیاتی در استان قم جای خود را به امدادی‌فر مدیرکل استان کهگیلویه و بویراحمد داده و شریفی از استان زنجان به تبریز منتقل شد.

بسیاری از کارشناسان تغییر تحولات و جابه‌جایی مدیران مالیاتی سراسر کشور را در راستای عملیاتی شدن طرح جامع مالیاتی و افزایش کارآمدی به منظور افزایش درآمدها و ارتقای سهم مالیات از بودجه و نیز مبارزه با فرار مالیاتی عنوان می‌کند.

طبق این اطلاعات برخی اخبار غیررسمی تغییرات بیشتری را در راستای تحول نظام مالیاتی پیش‌بینی می‌کنند.

منبع» فارس

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا