بازطراحی سامانه اینترنتی مشاهده سوابق بیمه شدگان تأمین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی به منظور حفظ حریم شخصی بیمه شدگان و در راستای اطلاع رسانی شفاف و تکریم مخاطبان سامانه اینترنتی مشاهده سوابق را بازطراحی کرده است.

به گزارش اخبار حسابداری ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سعید حسینی، مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطلب، افزود: بیمه شدگان می توانند برای مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود به صورت غیر حضوری به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir  مراجعه و با انتخاب گزینه سوابق بیمه شدگان و ورود به سامانه، مطابق راهنمای ثبت نام، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تغییراتی به منظور ارتقاء امنیت و حفظ حریم شخصی بیمه شدگان در این سامانه ایجاد شده است، تاکید کرد: بیمه شدگان عزیز قبل از ثبت نام، با دقت راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.

حسینی اظهار داشت: بیمه شدگانی که در هنگام ثبت نام اطلاعات هویتی خود را مطابق شناسنامه صحیح وارد نموده و از شماره تلفن همراه متعلق به خود (به نام خود) استفاده کنند، حساب کاربریشان فعال شده و نیاز به مراجعه به شعب سازمان را ندارند.

وی افزود: این بیمه شدگان می توانند پس از دریافت پیامک فعال سازی حساب کاربری، با ورود کد ملی به عنوان نام کاربری و گذرواژه در سامانه مذکور، سوابق پرداخت حق بیمه خود را مشاهده کنند.

توجه:

  • از مرورگر های مطمئن و بروز مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
  • رمز عبور خود را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید.
  • به منظور بالا بردن امنیت رمز عبور، از صفحه کلید مجازی استفاده نمایید.
  • پس از انجام و اتمام کار، حتما از سیستم خارج شوید.
  • هرگز نام کاربری و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا