ضرورت شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی در نشست صمیمی با مدیران عامل شرکت‌های بیمه بر ضرورت شفافیت صورت‌های مالی و کفایت ذخایر در راستای حمایت از ذینفعان صنعت بیمه تاکید کرد. به گزارش اخبار حسابداری ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، در نشست صمیمی روز گذشته مدیران عامل شرکت های بیمه با عبدالناصر همتی که به دعوت سندیکای بیمه گران ایران صورت گرفت، موضوعات مهمی چون اجرای آیین نامه حاکمیت شرکتی، بیمه درمان تکمیلی و ذخایر شرکت های بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همتی در این دیدار ضمن قدردانی از شرکت های بیمه که در تامین و پوشش خسارت‌های مهم و متعدد سال۹۵ فعالانه حضور داشتند، گفت: تداوم حمایت بیمه مرکزی از شرکت‌های بیمه به عنوان یک اصل همیشه پابرجاست.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین از انسجام و هماهنگی شرکت های بیمه در صدور بیمه نامه اتومبیل های صفر کیلومتر نیز تقدیر کرد و گفت: سیاست اتخاذ شده برای صدور این نوع بیمه نامه و با راهبری بیمه ایران باید ادامه یابد.

وی همچنین بر ضرورت شفافیت صورت های مالی و کفایت ذخایر شرکت های بیمه در راستای حمایت از ذینفعان صنعت بیمه تاکید کرد و در خصوص نحوه اجرای آیین نامه حاکمیت شرکتی و ارزیابی ریسک صحیح بیمه درمان با مدیران عامل بحث و گفتگو کرد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا