معافیت تاکسیرانان و وانت بارها از پرداخت مالیات بر عملکرد سال ۹۲

معافیت تاکسیرانان و وانت بارها از پرداخت مالیات بر عملکرد سال ۹۲

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از معافیت مودیان صاحبان مشاغل خودرو خبرداد و گفت: تاکسیرانان و وانت بارها از پرداخت مالیات بر عملکرد سال ۹۲ معاف هستند.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، علی عسکری با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای مودیان صاحبان مشاغل خودرو گفت: با توجه به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش میزان معافیت مالیاتی برای عملکرد سال ۹۲، برخی مشاغل خودرو مانند تاکسی‌ها و وانت‌بارها با توجه به درآمد مشمول و افزایش پایه معافیت، در دامنه مودیان معاف برای عملکرد سال ۹۲ قرار می گیرند.
وی افزود: به همین ترتیب روز گذشته ابلاغ شد که دارندگان تاکسی و وانت برای عملکرد سال ۹۲ با توجه به این‌که درآمد مشمول مالیات در دامنه معافیت قرار می‌گیرد، مشمول پرداخت مالیات برای عملکرد سال ۹۲ نخواهند شد. رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: تاکسی‌داران و وانت‌ بارها باید اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: سایر مشاغل خودرو نیز بایستی نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی به صورت الکترونیکی اقدام نموده و مالیات مربوطه را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند. گفتنی است، امسال اظهارنامه های مالیاتی و همچنین پرداخت مالیات ابرازی کاملا به صورت الکترونیکی بوده و با اخذ کد رهگیری نیازی به ارسال نسخه کاغذی اظهارنامه مالیاتی به ادارات مالیاتی نیست.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا