نهایی شدن رقم سبد آشامیدنی‌ها و خوراکی‌های مزد ۹۷

رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار از نهایی شدن عدد و رقم سبد آشامیدنی‌ها و خوراکی‌های مزد خبر داد و گفت: روز دوشنبه در کمیته دستمزد درصد تاثیر سبد خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها بر سبد دستمزد ۹۷ تعیین و در جلسه سه‌شنبه شورای عالی کار این رقم نهایی می‌شود.

فرامرز توفیقی رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار درباره جلسه امروز شورای عالی کار گفت: جلسه امروز شورای عالی کار با حضور علی ربیعی وزیر کار برگزار شد.

در این جلسه با توجه به اعتراض شرکای اجتماعی نسبت به تصویب بند «ز» تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷ جلسه‌ای با حضور کمیسیون اجتماعی مجلس و کمیسیون درمان مجلس برگزار شود.

توفیقی تاکید کرد: در جلسه نمایندگان کارگران و کارفرمایان با کمیسیون اجتماعی و درمان مجلس قرار است مباحث مربوط به بند «ز» تبصره ماده ۷ لایحه بودجه ۹۷ بحث و بررسی صورت گیرد، چرا که هم کارگران و هم کارفرمایان تصویب این بند از ماده لایحه بودجه ۹۷ را دست‌اندازی به اموال بیت‌المال و کارگران می‌دانند.

وی درباره تعیین مزد ۹۷ کارگران بیان کرد: عدد و رقم مربوط به سبد خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها امروز با حضور کارگران و کارفرمایان و وزیر کار مشخص شد، اما با توجه به این که تاثیر سبد خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها بر سبد کلی دستمزد ۹۷ هنوز مشخص نشده است تا روز دوشنبه و قطعی شدن این موضوع عدد و رقم اعلام نمی‌شود.

رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار بیان کرد: روز دوشنبه کمیته مزد با محوریت تاثیر سبد خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها بر سبد دستمزد ۹۷ بررسی و تایید می‌شود و سپس در روز سه‌شنبه (شورای عالی کار) با حضور شرکای اجتماعی تصویب و نهایی می‌شود، تا براساس آن بررسی‌ها برای تعیین نهایی دستمزد ۹۷ صورت گیرد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا