اخبار حسابداری ایران

معرفی نرم‌افزار یکپارچه مالی و اداری ویژن

فرآیندهای مالی و اداری در شرکتها و مؤسسات بدون بهره گیری از یک نرم افزار مناسب امکانپذیر نخواهد بود. اما انتخاب یک نرم افزار مناسب دشواریهای مرتبط به خود را داشته و متأسفانه بسیاری از مدیران بعد از آزمون و خطا و استفاده از نرم افزارهای مختلف متوجه میشوند که در انتخاب و خرید نرم افزار به نکات مهمی توجه نکرده اند. در ادامه برخی از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید نرم افزار و انتخاب شرکتهای ارائه کننده نرم افزار باید به آنها توجه کنید ذکر خواهد شد:

با توجه به مواردی که در بالا فهرست شدند، ما استفاده از نرم افزار یکپارچه مالی و اداری ویژن را به شما پیشنهاد میکنیم.

چرا ؟

مشخصات محصولات شرکت ویژن پردازش :

نرم افزار جامع و یکپارچه مالی و اداری ویژن به جهت دارا بودن قابلیتهای منحصربفرد می تواند عملیات حسابداری و مالی شما را با توجه به نیازتان فراهم سازد، این نرم افزار در هیچ سطحی شما را محدود نکرده و تمام تعاریف نرم افزار و شرایط آن برای تنظیم دلخواه در اختیار شما قرار دارد.

تلفن شرکت : ۵۲۸۸۱-۰۲۱ آدرس سایت : vpgsoft.com ایمیل شرکت : info@vpgsoft.com

فهرست محصولات شرکت ویژن پردازش :

نرم افزار حسابداری ویژن (دقیق و حرفه ای حسابداری کنید)

نرم افزار حسابداری ویژن قادر است فعالیتهای مالی و اقتصادی برای شرکتهای بازرگانی، تولیدی، خدماتی، پیمانکاری و … را بصورت دقیق و حرفه ای انجام دهد.

نرم افزار خزانه داری ویژن (دقت در کنترل گردش نقدینگی)

نرم افزار خزانه داری ویژن قادر است امور مربوط به دریافت و پرداخت، تنخواه، صندوق، عملیات بانکی، اقساط تسهیلات و ضمانتنامه ها را بصورت کارآمد ثبت و گزارش نماید.

نرم افزار حقوق و دستمزد ویژن (سرعت، دقت و تنوع در محاسبه حقوق)

نرم افزار حقوق و دستمزد ویژن با قابلیتهای منحصربفرد قادر است عملیات محاسبه و پردازش حقوق و مزایای پرسنل را بصورت دلخواه از زمان استخدام تا تسویه حساب فراهم سازد.

نرم افزار انبارداری ویژن (حرفه ای در کنترل موجودی و گردش کالا)

نرم افزار انبارداری ویژن قادر است کلیه امور مربوط به انبارداری، خرید کالا، گردش و موجودی کالا، تبادلات بین انبار و … را بصورت کارآمد و دقیق کنترل و گزارش نماید.

نرم افزار خرید و فروش ویژن (ایده آل برای خرید و فروش کالا و خدمات)

نرم افزار خرید و فروش ویژن به آسانی قادر است با ارتباط بین انبارها، کالاها و اطلاعات مشتریان، عملیات خرید و فروش، صدور فاکتور و پیش فاکتور را مدیریت و گزارش نماید.

خروج از نسخه موبایل