سهم شهرداری‌ها از مالیات ارزش افزوده اعلام شد

[سهم شهرداری‌ها از مالیات ارزش افزوده اعلام شد]

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: در پنج ماه نخست سال ٣٣١۵ میلیارد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به عنوان عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شد.

علیرضا طاری‌بخش در مورد پرداخت عوارض به حساب شهرداری تهران در سال ٩٣ از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: سال گذشته میزان عوارض واریزی به حساب شهرداری تهران در تمامی منابع بالغ بر دو هزار و ٨١٩ میلیارد و ٧٨۶ میلیون و ٣٣٠ هزار و ١٨٢ تومان بوده است. معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور در مورد مبلغ واریزی پنج ماه نخست سال جاری به شهرداری تهران نیز گفت: در این مدت مبلغ هزار و ١٧٧ میلیارد و ۶٠٣ میلیون و ٩۵۴ هزار و ٨٠٢ تومان به شهرداری پرداخت شده است.

این مقام مسوول در مورد مبلغ واریزی عوارض به حساب سایر شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: سال ٩٣ مبلغ پنج هزار و ٩١٢ میلیارد و ٨۶٨ میلیون و ٨٣٧ هزار و ٩۶٧ تومان و نیز در پنج ماه سال جاری مبلغ دو هزار و ١٣٧ میلیارد و ٨٠٧ میلیون و ١٩٩ هزار و ٩۴١ تومان به حساب سایر شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است. طاری بخش افزود: بنابراین طی سال ٩٣ بالغ بر هشت هزار و ٧٣٢ میلیارد و ۶۵۵ میلیون و ١۶٨ هزار و ١۴٩ تومان و در پنج ماه نخست سال جاری نیز بالغ بر سه هزار و ٣١۵ میلیارد و ۴١١ میلیون و ١۵۴ هزار و ٧۴٣ تومان از محل عوارض به حساب کل شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور واریز شد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا