آیین گرامیداشت روز حسابدار از سوی انجمن حسابداران خبره ایران

امسال نیز همچون سال‎های گذشته، انجمن حسابداران خبره ایران به عنوان نخستین انجمن ایرانی عضو فدراسیون بین‎المللی حسابداران (آیفک) و بزرگ‎ترین انجمن حسابداران حرفه ای ایران، آیین گرامی‎داشت روز حسابدار را با حضور اعضاء و میهمانان ویژه در سالن دریای نور هتل بین‎المللی استقلال برگزار خواهد کرد.

 

به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، آیین گرامی‎داشت روز حسابدار سال جاری در روز سه‎شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۴ با حضور اعضای انجمن حسابداران خبره ایران و میهمانان ویژه در در سالن دریای نور هتل بین‎المللی استقلال برگزار خواهد شد. ساعت برگزاری این مراسم در عصرگاه روز یادشده از ساعت ۱۷ تا ۱۹ خواهد بود. در حاشیه برگزاری این مراسم، آیین ادای سوگند گروهی دریافت‎کنندگان عنوان حسابدار مستقل طی یک سال گذشته نیز برگزار خواهد شد.

 

دبیرخانه اجرایی آیین گرامی‎داشت روز حسابدار بدین‎وسیله از اعضای علاقه‎مند به حضور در این مراسم درخواست دارد به منظور برنامه‎ریزی لازم برای تدارک باشکوه این مراسم حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‎شنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۴ اعلام حضور خود را از طریق ارسال پیام به رایانامه انجمن به نشانی info@iica.ir یا ارسال پیام کتبی به نمابر ۸۸۸۹۹۷۲۲ با ذکر نام، نام خانوادگی، و کد عضویت در انجمن اعلام فرمایند تا برای آنان کارت ورود به مراسم یاد شده صادر و ارسال شود.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا