۵۰ درصد ابلاغ‌های کارفرمایان تهرانی الکترونیکی شد

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: ۵۰درصد ابلاغ‌های کارفرمایان در ماههای شهریور و مهر سال ۹۴ الکترونیکی انجام شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «ناهید حیدری» اظهار داشت: از مجموع یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۹۲ کارگاه فعال مشمول قانون تامین اجتماعی در کشور، بیش از ۶ درصد از کارگاه‌ها تحت پوشش اداره کل غرب تهران بزرگ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۴درصد از منابع بیمه‌ای و ۸ درصد از مصارف بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران وصول و هزینه می‌شود.

حیدری افزود: مجموع پرداختهای اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران در قالب تعهدات بلندمدت ماهانه نزدیک به ۲۸۳ میلیارد تومان و میزان تعهدات کوتاه مدت بیش از ۴ میلیارد تومان در ماه است.

وی اظهار داشت: الکترونیکی کردن فرآیندهای اجرایی یکی از راهبردهای مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شده است و امیدواریم با برنامه ریزی‌های لازم تا پایان سال درصد ابلاغ‌های الکترونیکی را به حد مطلوب برسانیم.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به دستاوردهای این اداره کل گفت: این اداره کل طی سال های۹۰، ۹۲ و۹۳ در جشنواره‌های شهیدرجایی و سلامت اداری و در حوزه تکریم ارباب رجوع به لحاظ افزایش سطح رضایتمندی، بهبود رویه‌های کاری، اطلاع رسانی و شفاف سازی موفق به کسب رتبه بر‌تر شد. حیدری افزود: حدود یک میلیون و ۲۱۱هزار نفر بیمه شده اصلی و۲۶۷ هزار و۹۵ نفر مستمری بگیر تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آن‌ها بالغ بر ۳میلیون و۳۱۵ هزار نفر و به عبارتی بیش از ۹درصد جمعیت تحت پوشش این سازمان را تشکیل می‌دهند.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا