اسامی واجدین شرایط شرکت در آزمون انتخاب حسابدار رسمی سال ۱۳۹۴

اسامی واجدین شرایط شرکت در آزمون انتخاب حسابدار رسمی سال ۱۳۹۴ اعلام شد.

 هیأت تشخیص صلاحیت حسابدران رسمی، مطالعه استانداردهای حسابرسی که تاریخ اجرای آنها تا ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ باشد و استانداردهای حسابداری که الزامات آن در مورد کلیه صورت‌های مالی که دوره مالی آنها تا تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ باشد  و همچنین قوانینی که تا اول فروردین ماه ۱۳۹۴ لازم‌الاجرا شده است را جهت آمادگی برای امتحان ضروری دانست.

شایان ذکر است بقیه استانداردها و قوانینی که تاریخ لازم‌الاجرا شدن آنها از ۱۳۹۴/۰۱/۰۱ و بعد از آن از جمله استاندارد حسابداری شماره ۱۵، سرمایه‌گذاری‌ها(تجدید نظر شده ۱۳۹۲) می‌باشد، مبنای سئوال قرار نگرفته است.

گفتنی است آزمون حسابدار رسمی، بعد از ظهر پنجشنبه و صبح جمعه مورخ ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ و ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در تهران-بزرگراه چمران- تقاطع جلال آل احمد برگزار می‌گردد.

آزمون‌های حسابداری و قانون مالیات‌ها در بعد از ظهر روز پنجشنبه و آزمون‌های حسابرسی و سایر قوانین در صبح روز جمعه برگزار می‌شود. تاریخ اخذ کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون متعاقباً اعلام می‌گردد.

همچنین داوطلبان می‌توانند برای دریافت کلیه اطلاعات تکمیلی به سامانه تشخیص صلاحیت حسابداران رسمی به آدرس tsh.mefa.gov.ir مراجعه نمایند.

دریافت فایل اسامی واجدین شرایط شرکت در آزمون انتخاب حسابدار رسمی سال ۹۴

منبع: جامعه حسابداران رسمی

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا