صدور مجوزهای استخدام ۱۵۰۰ نیرو در شرکت گاز پارس‌ جنوبی

صدور مجوزهای استخدام ۱۵۰۰ نیرو در شرکت گاز پارس‌ جنوبی

 

رئیس آموزش بدو استخدام شرکت گاز پارس‌ جنوبی گفت: با موافقت مقام عالی وزارت، صدور مجوز برای استخدام ۱۵۰۰ نفر از نیروهای فارغ‌التحصیل رشته‌های مورد نیاز، کسب و اعلام خواهد شد.

به گزارش (ایسنا) منطقه فارس، رئیس آموزش بدو استخدام شرکت گاز پارس‌جنوبی در جمع خبرنگاران، گفت: براساس چشم‌انداز تعیین شده، شرکت گاز پارس‌ جنوبی، سال ۹۰ تعداد ۵۰۰ نفر و سال ۹۱ تعداد ۷۰۰ نفر را جذب کرده و امسال نیز موافقت‌های اولیه برای جذب یک هزار و ۵۰۰ نفر جلب شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: پس از اخذ موافقت‌های نهایی و صدور مجوز، اعلام استخدام از طریق رسانه‌ها برای جذب نیروهای تخصصی، از میان فارغ‌التحصیلان واجد شرایط انجام می‌شود.

وی ادامه داد: براساس قوانین و دستورالعمل‌های موجود، نیروهای بدو استخدام شرکت گاز باید بعد از قبولی در آزمون ورودی و آزمایش‌های طب صنعتی، دوره‌های آموزشی بدو استخدام را طی کنند که این دوره‌ها امسال برای دومین سال، توسط جهاددانشگاهی فارس، برگزار می‌شود.

اسدی با بیان اینکه علاوه بر این دوره آموزشی، نیروها دوره‌هایی را در جهاددانشگاهی اصفهان و پتروشیمی ماهشهر نیز گذرانده‌اند، خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۵۵۰ نفر از ۷۰۰ نیروی تازه استخدام شده، در حال طی دوره هستند که ۱۵۰ نفر از آنان در شیراز، در جهاددانشگاهی فارس، دوره‌های خود را طی ۴ ماه می‌گذرانند.

وی خاطرنشان کرد: نمرات کسب شده توسط کارآموزان در این دوره‌ها، در فرآیند استخدام آنان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

اسدی در خصوص استخدام از میان فارغ‌التحصیلان زن دانشگاه‌های کشور نیز گفت: در دوره‌ای آقای مهندس زنگنه برای استخدام زنان تحصیلکرده، زمینه‌ای را فراهم کرد، قطعا موضوع باید از طریق مقام عالی وزارت و مجلس مد نظر قرار گرفته و تعیین تکلیف شود.

رئیس آموزش شرکت گاز پارس‌ جنوبی در عین‌حال گفت: زیرساخت‌ها برای جذب زنان در رشته‌های مورد نیاز در مناطق عملیاتی مانند پارس‌ جنوبی، با توجه به محدودیت‌های زنان، باید فراهم شود و بعد از وجود افراد تحصیل‌کرده در رشته‌های مرتبط استفاده کرد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا