مراحل تمدید یا درخواست گواهی ارزش افزوده بصورت آنلاین

مراحل تمدید یا درخواست گواهی ارزش افزوده بصورت آنلاین

 

۱- ابتدا به سایت www.evat.ir وارد شوید

۲- مطابق با تصویر زیر، (درخواست گواهینامه ثبت نام) را انتخاب نمایید

sabtenam-01

 

۳- پس از انتخاب منوی بالا به صفحه جدید وارد خواهید شد که در آن (نام کاربری) و (کلمه عبور) از شما درخواست میگردد، لطفاً نام کاربری و کلمه عبور مربوط به سامانه ارزش افزوده را وارد نمایید.

sabtenam-02

۴- پس از وارد شدن به سایت، فرم درخواست گواهینامه ثبت نام مطابق با تصویر زیر نمایان میگردد که در این فرم اطلاعات مودی نمایان خواهد شد.

sabtenam-03

نکات مورد توجه جهت تکمیل این فرم :

۱- در صورتیکه کد رهگیری سامانه شماره اقتصادی را در اختیار دارید آنرا وارد نمایید و در صورتیکه آنرا فراموش کرده اید به شرح ذیل عمل کنید:

الف – توسط مرورگر خود به آدرس register.tax.gov.ir مراجعه نموده و نام کاربری و کلمه عبور سامانه شماره اقتصادی را وارد نمایید:

sabtenam-04

 

ب – پس از ورود به سامانه شماره اقتصادی مطابق با تصویر ذیل به بخش (نمایش و ویرایش اطلاعات) مراجعه کرده و از قسمت اطلاعات اولیه (شماره پیگیری) خود را یادداشت نمایید.

sabtenam-05

ج – حال به مجددا به فرم ثبت نام گواهی ارزش افزوده باز گردید و کد رهگیری بدست آمده را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

sabtenam-03

۲ – سپس توضیحات درخواست گواهینامه را وارد نمایید.

۳ – در ادامه درصورتیکه قصد تمدید گواهینامه ارزش افزوده خود را دارید، (دارای گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده هستم) را علامتگذاری کرده و اطلاعات آخرین گواهینامه خود را وارد نمایید.

۴- در مرحله پایانی (ثبت درخواست) و سپس (چاپ درخواست) را انجام دهید. دقت داشته باشید که پس از (ثبت درخواست) کدپیگیری به شما اعلام می گردد. این کد پیگیری جهت (پیگیری درخواستها) در آینده مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

دانلود فایل PDF مراحل تمدید یا درخواست گواهی ارزش افزوده بصورت آنلاین

* این راهنما توسط سایت اخبار حسابداری ایران IranAccNews.com تهیه و تدوین گردیده است *

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

‫۶۸ نظرها

  1. سلام وقتی می خوام اظهارنامه ثبت کنم این خطا توسط سیستم میاد چه کار کنم؟
    “شما نمی توانید اظهارنامه این دوره را تکمیل نمایید زیرا ثبت نام شما توسط اداره کل تایید نشده است.”

  2. سلام این پیغام رو بهم میده لطفا راهنمایی کنید
    شما در سامانه شماره اقتصادی طرح جامع مالیاتی، ثبت‌نام ندارید ویا اطلاعات کدملی یا شناسه ملی شما در سامانه طرح جامع با اطلاعات ارزش افزوده مغایر می باشد؛ امکان ثبت درخواست گواهینامه ثبت‌نام برای شما وجود ندارد.

  3. سلام،گواهی ارزش افزوده ما تا ۹۶/۰۴/۰۷ فرصت تمدید داره ولی هر چی میزنیم پیغام میده “بیشتر از یک ماه به انقضای گواهی نامه مانده است امکان صدور گواهی نامه وجود ندارد” لطفا راهنمایی کنید.تشکر

  4. سلام . ببخشید من مراحل درخواست گواهی ارزش افزوده را انجام دادم. ولی در مرحله آخر فراموش کردم که کد رهگیری را یادداشت کنم.حالا برای پیگیری درخواست خود با مشکل مواجه شدم. چگونه میتوانم به کد رهگیری خود دسترسی داشته باشم ؟

  5. با سلام
    ممنون از راهنمایتان.
    لطفا بفرمایید که بعداز دریافت کد رهگیری جهت تمدید باید چه کاری انجام دهم؟
    باتشکر

  6. سلام
    من میخواستم گواهینامه رو تمدید کنم تمام مراحل رو انجام دادم در پایان ارور داد که کد اقتصادی یا شماره ثبت شما اشتباه است …. در صورتیکه در سامانه اطلاعاتم درسته….

  7. سلام من میخام ثبت نام کنم ارزش افزوده الان این پیام بهم میده
    شما در سامانه شماره اقتصادی طرح جامع مالیاتی، ثبت‌نام ندارید ویا اطلاعات کدملی یا شناسه ملی شما در سامانه طرح جامع با اطلاعات ارزش افزوده مغایر می باشد؛ امکان ثبت درخواست گواهینامه ثبت‌نام برای شما وجود ندارد.
    چیکارکنم

  8. سلام علت رد درخواست اصل آخرین گواهینامه ارزش افزوده آورده شود. جهت اطلاع : مودی جهت دریافت گواهینامه ارزش افزوده باید هیچگونه بدهی ابرازی و قطعی نداشته باشد. زده شده که بدهی نداریم اما اینی که زدن آخرین گواهی آورده شود یعنی چه؟ و به کجا؟

  9. سلام
    احتراما” اینجانب درمرحله اول اطلاعات مربوط به تایید تمدید گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده انجام گرفته ولی ودرسایت register3.tax.gov.ir باهمان نام کاربری ورمز که می خواهم وارد شوم نمی توانم وبا شماره اقتصادی نیز برایم میسر نمی باشد.
    لطفا” بنده را راهنمایی کنید.
    باتشکر- مقدمی

دکمه بازگشت به بالا