سازمان تامین اجتماعی بیمه تاکسیرانان جدید را قطع کرد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران می‌گوید که سازمان تامین اجتماعی بیمه تاکسیرانان جدید را قطع کرده و این اقدام بدون اطلاع قبلی بوده است.

اعلام این خبر از سوی این مسئول در شهرداری درحالی است که سازمان تامین اجتماعی در پاسخ، با نادرست خواندن آن تاکید کرده که بیمه تاکسیرانان قطع نشده، اما فعلا فرد جدیدی بیمه نمی‌شود.

خبری که از سوی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام شد، حکایت از این داشت که نه‌تنها بیمه رانندگان جدید، بلکه بیمه رانندگان قدیمی هم درحال قطع شدن است. جعفر تشکری‌ هاشمی با بیان این‌که شهرداری پیگیر این موضوع است، تاکید کرد: «دولت ۵٠‌درصد سهم خود برای پرداخت حق بیمه رانندگان تاکسی را پرداخت کند تا دل‌نگرانی خانواده ١٠٠‌هزار نفری رانندگان تاکسی برطرف شود.» او با اشاره به تک‌نرخی شدن قیمت بنزین افزود: «هنگام تک‌نرخی شدن قیمت بنزین و تعیین کرایه‌های جدید تاکسی هیچ‌گاه دغدغه رانندگان مورد توجه قرار نگرفت و به این قشر توجه نشد و حالا حداقل کمک‌ها نیز که درخصوص پرداخت حق بیمه آنها بوده است، از این قشر دریغ می‌شود.»

سازمان تامین اجتماعی این صحبت‌های معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران را بی‌پاسخ نگذاشت و با تاکید بر این‌که بیمه تاکسیرانان قطع نشده، اعلام کرد: «فعلا چون حق بیمه دولت پرداخت نشده تاکسیرانان جدید را بیمه نمی‌کنیم اما بیمه هیچ تاکسیرانی قطع نشده و شاید مشکل در کارگزاری بوده که مجددا مراجعه کنند تا مشکل آنها حل شود.» اعلام این موضوع از سوی سازمان تامین اجتماعی در شرایطی است که به گزارش خبرآنلاین از بخش مشکلات مردم، کاربری در همین ارتباط اعلام کرده است: «راننده تاکسی هستم و حدود ٣‌سال بیمه بودم اما الان که برای گرفتن قبض رفتم، اعلام می‌کنند که بیمه قطع شده است. این مشکل چند نفر از دوستانم هم هست. چرا باید بیمه ما بدون هیچ اعلام قبلی قطع شود؟»

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا