مالیات ارزش افزوده در سال ۹۵ افزایش نمی‌یابد

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده افزایش نمی‌یابد و همچنین در پیش‌نویس بودجه سال آینده کشور پیش‌بینی رشد مالیات‌ها از پیش‌بینی رشد مالیات‌های امسال کمتر است.

علی عسکری در مورد سیاست‌های مالیاتی در بودجه ۱۳۹۵ تاکید کرد: قرار نیست نرخ مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال آتی افزایش یابد. معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در عین حال بیان کرد: در پیش‌نویس بودجه سال آینده کشور پیش‌بینی رشد مالیات‌ها از پیش‌بینی رشد مالیات‌های امسال کمتر است.

وی اظهار کرد: تاکنون که حدود هشت ماه از سال می‌گذرد ۸۳ درصد اهداف مالیاتی بودجه محقق شده که نشانگر آن است که سازمان براساس نبض اقتصاد مالیات دریافت کرده است.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. با سلام و تبریک حلول سال جدید و بهار طبیعت ؛
    با توجه به اینکه طبق تبصره ۲ ماده ۱۱۷ قانون برنه پنجم نرخ مالیات بر ارزش افزوده سالانه ۱۰% افزایش می یابد و با عنایت به اینکه برنامه پنجم توسط مجلس یک سال دیگر تمدید شده و همچنین با توجه به بلاتکلیف بودن بودجه سالانه سال ۹۵ کل کشور ، آیا احتمال دارد که سال ۹۵ هم یک درصد به نرخ مالیاتی ارزش افزوده اضافه شود ، ضمنا سقف تعیین شده ۸% در قانون برنه پنجم با توجه به اتمام قانون در پایان سال ۹۴ بود نه ۹۵ . ممنون می شم اگر تحقیق بفرمایید بعد پاسخ دهید . مچکرم

دکمه بازگشت به بالا