قالب دریافت فایل مالیات حقوق از سال ۹۵ تغییر خواهد کرد

مودیان محترم: قالب دریافت اطلاعات از سال ۱۳۹۵ تغییر خواهد کرد. بنابراین اطلاعات ارسالی حقوق فروردین ۱۳۹۵ ( که از اردیبهشت ارسال می‌شود ) باید بر مبنای این قالب باشد.

  1. قالب دریافت اطلاعات از سال ۱۳۹۵ تغییر خواهد کرد. بنابراین اطلاعات ارسالی حقوق فروردین ۱۳۹۵ ( که از اردیبهشت ارسال می‌شود ) باید بر مبنای این قالب باشد. قالب تازه را میتوانید از لینک پایین مطلب دانلود نمایید.
  2. تمامی کارمندان شما باید تاریخ شروع به کار داشته باشند، در غیر اینصورت امکان رسیدگی به لیست‌های شما وجود نخواهد داشت و مشمول جریمه خواهید شد. جهت ویرایش و یا وارد کردن اطلاعات شروع به کار به قسمت فهرست پرسنل مراجعه نمایید.
  3. امکان ویرایش کد ملی در سایت فراهم شده گردیده است. لطفا در صورت وجود کدهای ملی نامعتبر نسبت به اصلاح آنها اقدام فرمایید.

به منظور تسهیل در دریافت اطلاعات مالیات بر درآمد حقوق و جلب رضایت مؤدیان محترم مالیاتی و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، سازمان امور مالیاتی اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه اینترنتی مالیات بر درآمد حقوق نموده است. در این سیستم اطلاعات پرداخت کنندگان و دریافت کنندگان حقوق و میزان حقوق و مزایای پرداختی و مالیات مترتب بر آن به شکل فایل الکترونیکی و یا به صورت آنلاین از مؤدی دریافت و در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی ذخیره می شود. به همین منظور مؤدیان محترم می تواند با ورود اطلاعات در نرم افزاری که توسط سازمان امور مالیاتی ارائه می شود و یا با استفاده از سیستم های نرم افزاری موجود خود، فایل الکترونیکی با قالب مورد نظر سازمان را تولید و از طریق سامانه اینترنتی مالیات بردرآمد حقوق http://Salary.TAX.gov.ir ارسال نمایند. در این دفترچه، ساختار و قالب فایل اطلاعاتی مورد نظر سازمان امور مالیاتی به طور کامل توضیح داده شده است.

دانلود راهنمای قالب مالیات حقوق سال ۹۵

منبع» اخبار حسابداری ایران

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا