اعلام میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۵

محمدباقر نوبخت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در راستای عدالت خواهی در پرداخت های داخلی در سال آینده حقوق بازنشستگان که زیر یک میلیون و نیم حقوق می گیرند، ۲۰ درصد و بازنشستگانی که بالای یک میلیون و نیم حقوق می گیرند ۱۲ درصد افزایش می یابد.

افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان تصویب شد

توضیحات درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان

سخنگوی دولت ادامه داد: همچنین دستگاههایی که متقاضی بهره مند شدن از بند ۱۰ ماده ۶۸ باشند سازمان برنامه موظف شده حقوق شاغلین این دستگاهها را تا ۳۵درصد افزایش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنامه ششم و لایحه بودجه آماده است و قرار بود امروز تقدیم مجلس شود اما بدلیل مصالح ملی و ملاحظات سیاسی تقدیم این دو برنامه به تعویق افتاد.

منبع» مهر

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

‫۴۴ نظرها

  1. اگر دولت تدبیر وامید دم از عدالت میزند بهتر است قبل از هرگونه تصویب قانونی که بعدها سرنوشت گروهی را تحت تاثیر قرار می دهد چوانب کار را بادقت بسنجد اگر شخصی پس از سالها بازنشسته می شود قطعا طبق ضوابط سفت و سختی این شرایط را احراز می نماید که درآن نوع شغل سختی کار مدرک تحصیلی میزان سنوات و میزان بیمه ای که از وی کسر گردیده همه وشرایط سنی همه لحاظ گردیده حال که این گروه به مقطعی از عمر خود رسیده که احتیاجات مالیش افزون گشته وبایستی حرمتش جلوی خانواده اش حفظ گردد شما دیگر این قشر را شرمنده خانواده اش نکنید در نظر داشته باشید اگر افزایش پلکانی در نظر گرفته می شود در این مهم پلکان زیادی وجود دارد حقوق بالای چهار پنج میلیون دیگر شامل پلکان نمی شود؟ به یاد داشته باشید با ضعیف تر نگه داشتن قشر زحمتکش آن دنیا باید جوابگو باشید به جای این کارها پرداخت حقوق هایتان را که صدها گونه است بازنگری کنید که هر کس در هر ارگان و وزارت خانه ای مدل های جورو واجور حقوق بگیرد

  2. یکسان سازی حقوق خوب است به شرطی که حقی را پایمال نکند.
    ۲۲سال سابقه ی کار سخت و زیان آور داشتم.۸۶۰روز سابقه ی دیگر خدماتم را ضمیمه کردم.دوسال خدمت سربازی را هم ۵سال پیش با پرداخت یک میلیون تومان خریدم تا ضمیمه ی سنواتم شود. با این تواصیف پس از۵سال از زمان بازنشستگی، اکنون۲۵۰۰هزارتومان حقوق بازنشستی ام شده است.آیا سزاواراست سطح حقوق امثال مرا پایین بیاورند تا دیگران را با ما یکسان کنند؟آیا حقوق۲۵۰۰ زیرخط فقر نیست؟ وقتی قرار است از این۲۵۰۰هزارتومان،ماهانه ۹۰۰هزارش قسط وام باشد.۱۵۰هزارش پول آب و برق و گاز باشد. ۲۸۰هزارش شهریه دانشگاه باشد. …خدا بدادمان برسد.

  3. این چه بازی ست سر بازنشستگان بخت برگشته میکنید اگر براساس نرخ تورم ۱۴ درصد افزایش درمورد حداقل دستمزد تصویب میشه پس چرا برای بازنشستگان ۱۲ درصد افزایش ؟مگر ما نرخ تورممان با دیگران فرق داره شما را به هرچه که میپرستید بداد ماهم برسید

  4. با سلام بنده دو فرزند دارم که یکی دانشجوی دانشگاه ازاد است، هر ماه می بایست اجاره خانه هزینه حمل و نقل و خوراک و … را پرداخت کنم و به علاوه برای هزینه تحصیل فرزندانم گردنم را جلوی هر کس و ناکسی خم کنم تا بتوانم با با سود بالا پول قرض کنم که جلوی خانواده سرافکنده نباشم این در حالی است که فرزند دانشجوی من با اینکه ۲۰ سال بیشتر ندارد برای کمک به پدرش سال هست که در فروشگاه ها پادویی می کند !!! چرا باید بازنشسته تامین اجتماعی حداقل حقوق را در مقایسه با بازنشسته لشکری و کشوری داشته باشند مگر ما سال ها به سختی برای کشور خدمت نکردیم اکثر ما قبل از بازنشستگی شغل های پر مشقتی داشته ایم ما خواستار افزایش حقوق ۵۰ درصدی هستیم

  5. لبس الانسان الی ما سعی اگر جز این باشد چیزی جز طلم نخواهد بود . آنان که تمام عمر جه در زمان نوجوانی باکوشش و تلاش در تحصیلات و چه در زمان خدمت سی الی ۳۵ سال بطور کامل حق بیمه پرداخت نمودند با کسانی که به هردلیل همیشه پائین ترین حق بیمه را پرداخت نمودند امروز باید برابر باشند؟ مگر تامین اجتماعی صندوق اعانات است و اگر می بخشد از حقوق چه کسانی می بخشد؟

  6. حالاکه میزان افزایش حقوق امثال منو بجای ۲۰%افزایش ۱۲% افزایش میدهید،لطف برمائید تمام مابه التفاوت حق بیمه های ۳۰سال گذشته رو بنرخ روز بما برگردونید تا بیحساب شیم،چون برای ۴۵۰۰۰ تومانی که دوسال ونیم کارفرمای من بموقع نپرداخته بود بیش از ۶میلیون ازمن دریافت کردید وفقط یک سال اونو درسابقه کاریم بحساب آوردید،یک میلیون تومان هم که سال آخر هم بانوجه به بلا بودن حقوقم اضافه پرداخت شده بود بحساب نیومد،این دوراز عدالت است که قوانین رو یکطرفه اجرا کنیم!درضمن وقتی به حقوق کسانی بادریافت حقوق بیش ازیک ونیم میلیون دریافتی درصدکمتری اضافه میکنید بعداز چند سال حقوفشان همان حداقل میشود،

  7. کسانی که تمام مدت خدمت خودراسقف بیمه پرداخت کرده اند راجریمه میکنید؟؟؟؟؟؟وبه آنها ۱۲ درصداضافه میکنید؟؟؟

  8. نمیدونم چرا کسی جوابگونیست اگرما(تماکسانی که حق بیمه بالا پردخته ایم)حرف غیر منطقی یاغیر قانونی میزنیم خوب مسئولین محترمبامنطق وقانون جواب قانع کننده بدهند،درغیر اینصورت به حقوق برحق وقانونی ما پاخ مثبت بدهند،یادمان نرفته که درسالها ۸۹و۹۰ که تورم بالابودبین ۳۰ تا بیش از ۴۰درصد فقط۶درصد به حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی اضافه شد وهیچ صحبتی از افزایش حقوق ها به همان میزان بمیان نیامد اما حالانرخ تورم ملاک افزایش قرارمیگیرد وآنهم بایک بام ودو هوا!ماچیزی بالاتراز آنچه در قانون آمده(تورم ومیزان معیشت خانوار)ازتامین اجتماعی طلب نمیکنیم،متاسفانه این تبصره قانونی که رعایت نمیشود بماند،حق بیمه های بالای پرداختی مارو هم درنظرنمیگیرید،آقایان اگر پاسخی به ما نمیدهید لا اقل درنشست های مطبوعاتی هم اسم ازما بقول بعضی از”درختهای بی بر وخشکیده”هم نامی نبرید،بامعذرت ازبازنشسگان عزیز وارجمندکه ریشه های ایندرخت کهنسالند.

  9. باسلام خدمت آقای محمدباقر نوبخت (امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در راستای عدالت خواهی در پرداخت های داخلی در سال آینده حقوق بازنشستگان که زیر یک میلیون و نیم حقوق می گیرند، ۲۰ درصد و بازنشستگانی که بالای یک میلیون و نیم حقوق می گیرند ۱۲ درصد افزایش می یابد ) آیا به نظر شما فردی که بیشترین حق بیمه راداده باید کمترین افزایش شامل حالش شود تازه اگر ۲۰درصد را هم به همه اضافه کنید فکرمیکنید زندگی افراد بازنشسته خیلی عالی و سلطنتی است ؟

  10. باسلام مجدد خدمت آقای نوبخت : وقتی فردی میخواهد به سفرحج برود میرود وازهمه کسان وفامیل خود حلال بودی میطلبد یا وقتی میمیرد برمزارش میروند و برایش اگر ازش راضی باشند فاتحه ای میخوانند الا ایحال بخشش ۲۰درصد به حداقل ها و ۱۲درصد به بیشترها آنهم ازجیب مردم فکر نکنم کار صحیحی باشد چون ازکودکی شنیده ایم که به مال ودارایی دیگران دست نزنیم چون بیت المال است .

دکمه بازگشت به بالا