جلسه تعیین دستمزد ۹۷ در وزارت اقتصاد هم بی‌نتیجه پایان یافت

در حالی که پیش‌بینی می‌شد در جلسه دستمزد وزارت اقتصاد عدد و رقم دستمزد ۹۷ کارگران تعیین شود، اما به دلیل اختلاف بین نمایندگان کارفرمایان و کارگران این جلسه به جلسه شورای عالی کار در ساعت ۱۹ (۲۷ اسفندماه) در وزارت کار با حضور وزرای اقتصادی موکول شد.

جلسه امروز ۳ جانبه دستمزد ۹۷ کارگران در وزارت اقتصاد بی‌نتیجه پایان یافت. در حالی که جلسه ۸ ساعته شب گذشته شورای عالی کار به دلیل عدم توافق کارگران و کارفرمایان بدون نتیجه پایان یافته بود امروز جلسه‌ای با حضور شرکای اجتماعی و وزرای اقتصادی در وزارت اقتصاد برگزار شد که پیش‌بینی می‌شد جزئیات عدد و رقم افزایش مزد مشمولان قانون کار تعیین و در جلسه شورای عالی کار تصویب شود، اما اخبارهای رسیده از نمایندگان کارگران و کارفرمایان در شورای عالی کار بیانگر این است که این جلسه به دلیل اختلاف بین نمایندگان کارگران و کارفرمایان بدون نتیجه پایان یافت.

شرکای اجتماعی ادامه چانه‌زنی برای افزایش دستمزد کارگران را در جلسه امشب شورای عالی کار ساعت ۷ بعدازظهر در وزارت کار دنبال خواهند کرد.

امروز ۲۷ اسفند ماه در حالی سپری شد که پس از پایان جلسه شورای عالی کار ساعت ۴:۳۰ صبح روز ۲۷ مجددا جلسه‌ای از ساعت ۱۵:۳۰ عصر به میزبانی وزارت اقتصاد پیرامون دستمزد ۹۷ برگزار شد، اما با توجه به فاصله دیدگاهی نمایندگان کارگران و کارفرمایان این جلسه به جلسه شورای عالی کار ۱۹ بعدازظهر امروز موکول شد.

نرم‌افزار جامع مالی و اداری ویژن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا